The time of a train journey, Anna, aged twelve, plays. With her goldfish prisoner of its jar. With her father, Luzon, contained to himself, indifferent to the life. Incomprehension, contempt, cynicism, complicity, love, fear. The father and daughter are going to learn the strength of the link which unites them. But Anna discovers that her father is a hired killer and, on arrival, everything goes out of control.