The compelling need to tell you, to see you, to embrace you in the volcanic heat of your beauty. The need for the song of your voice g. The need for your image.
Every day, Adriana paints volcanoes, she explores the craters to unravel the mystery behind them. Behind her passion lies a great pain that she tries to control. When she goes to the edge of Vesuvius, it is to keep an uninterrupted dialog open.