A journey into the world of Felix Kubin and his musical and sound experiences thanks to his favorite instrument, the Korg MS20. The portrait of an inspired artist in whose head music never stops. Where microphones are given to dogs to eat in Slovakia, where the sound of air vents and underwater songs are recorded... And where we joyfully accept to plunge into the fiction of the dreams and nightmares which haunt the songs and sound creations of this artist without borders, the German prince of contemporary electronic music.