Juliette (4) and Carmen (8)’s neighbor, Agnes, writes children’s books that take place in a fantastic world, the Kingdom of the Air Currents. The two sisters discover a passage between their world and this extraordinary universe. Once there, the two girls take on the appearance of cats, and discover the existence of Sirocco, this terrifying character capable of controlling the wind.