The moon shines, a young couple plays in the forest. Their game leads them to an unfamiliar garden, in the middle of a clearing. Unaware of danger, the young lovers enter the maze of a garden at midnight. Little by little, they are submerged by a intoxicating spell. They lose themselves in the strange labyrinth. Will they manage to break the spell that keeps them prisoner?