To share her chocolate cœur fondant with her friend, Anna must cross a glacial forest. Said forest is haunted by a new resident, a terrifying bearded giant. All animals that cross his path disappear and, of course, the mole’s route leads to him, but the giant has a warmer heart than it may seem.