An old lady, suffering from the squirrel syndrome, accumulates at her home boxes filled with memories; She lives with a colony of cockroaches, which became her friends. Her granddaughter, who she is very dear to, visits her every Wednesday and she invents, with these accumulated treasures, wonderful stories. But the little girl grows bigger and space starts running out in the house cluttered with cardboard boxes.