In the Riviera residence, it's siesta hour. It's unbearably hot, but Monsieur Osganzi and Madame Carmen stick to their routine and bask in the sun beside the swimming pool. In the shade of his living room, Monsieur Henriet tries to entertain himself by watching his neighbors and the slightest sign from the outside world. On the surface, everything seems calm.