Guillaume killed Horacio because he was screaming too loudly. Tragicomic miscellaneous that we could read in papers. During his judgement, the poverty of the mobile bewildered. Put in prison for a decade, Guillaume forget a little by little this screaming loudly guy’s story, which convince nobody. When he get out, someone scream again.
"A man kills another man because he yells at him too loudly.” Based on this news item, Caroline Cherrier has imagined the story of a strange and dangerous young man: the murder, trial, life in prison, and visits until his release. She has set it in a colorful, clammy, and cramped universe.