The Tintouin Kid has come down with something, but no one has any idea of what the illness is. The slightest ordinary action is a problem. Inside this fragile skull, everything is just holding on by a thread. Phobias, dissonant inner voices drive him into a corner. There's a tendency to say that he's working his mind, but everything indicates that the Tintouin Kid is losing his wits.