Marguerite, Aglaé, Clarisse and Rosine are huddled together under the shelter and are angry at the bad weather. When it rains, it's impossible to have fun!
But impossible is not Charly! This little piggy full of madness will teach the four cows that we can make rhyme creation with precipitation.