At dusk, a frog named Gene finds a cocktail umbrella drifting on the surface of a pond. Suddenly inspired, Gene breaks into a dance. The umbrella is soon coveted by other creatures. But Gene is determined to be the star of the night. That is, until a salamander named Judy catches the umbrella.