The Paccha-Picchus are festive little creatures. They live a carefree daily life in sync with the mountains. When the mountains come, their oasis rises and they are lifted up into a winter climate. The Paccha-Picchus are very fond of the winter climate, which is vital for them. But one day, the mountains stop coming and the restless Kinko decides to go looking for them.