Achille is a dairy farmer whose son, Félix, comes to visit his father for a week end. During this time, this young father, exhausted by his work and slowly giving up on his passion, will be confronted to his son, passionate about the work and the life in the farm.
Laure de Châteaubourg, Clémence Janssens, Frédéric Mesnard, Elora Fievet, Julien Hoareau and Thomas Gillon have graduated from Rubika Animation school (Valenciennes, France) with a Master in digital director. In 2020, they co-directed the short film "The hapiness of some".