After their journey that led them to the sea, four cows, Clarisse, Marguerite, Aglaé, and Rosine, are now on their way to the mountaintop. JB, the eco-pastoral guide, has invited them to join him on a trip to see the snow-capped peaks. But when they find out from the sheep that JB the ram has gone missing, our four heroines decide to go in search of him and save him from the terrifying Belêbelê.