A man is in prison. He cellmate is tortured to death. When his jailers come to get him in turn, he manages to escape within the building. It's a desperate gesture, because the prison is a labyrinth. However, he escapes his pursuers and makes it up to the roof. From a watchtower, a soldier trains his gun on him. It is here that the prisoner will express the extent of his freedom in front of the whole world.