A man and his son live high on top of a steep peak. The only access to the outside world is by a bridge. Now that the latter has been destroyed, the two characters are completely isolated from the rest of humanity. The father has made sure to keep his son sheltered from the realities of the world of men. But one night, the child glimpses in the distance, at the bottom of a cliff, a town’s glimmering lights. He then becomes fascinated by this place, from which his father wants to protect him at any price.