A very ordinary small chap wants to look after a small plant by putting it in the sun. In a net, he captures a cloud to be able to wate the plant, but this one, being transformed into water, slides through stitches. The small chap will tempt by all the means to catch up this drop of water indispensable to the well-being of his plant.