A cute but over-confident wolf cub decides one day that he is big enough to go hunting on his own. He sets out to find a willing prey, but all those he approaches are too big for him, or rather too cunning.
This loose adaptation of a Russian children's tale, The Little Wolf is a tongue-in-cheek romp with lots of laughs at the wolfcub's expense.