E and A are bored to death in the Garden of Eden. One night, they run off in God's cabriolet. Early in the morning, God notices their absence. Furious, he summons Dinosaur, his henchman, and sends him to get the fugitives.
E and A eventually reach the city, ready to live big! But Dinosaur is after them and soon finds them in a restaurant having a mountain of burgers. Then, slowly, he pulls a gun out of his pocket and shoots.