Mr La Fontaine has turned his attention to the tree frog. He describes this little creature as being rather pretentious and envious. It may be a pretty little thing, but its antics show us that it is not very bright! Jean de la Fontaine has based his first documentary on his famous tale The Frog that wished to be as big as the Ox.