Pompon Little Bear is almost seven years old. He is mischievous, cheerful, and playful. But most of all, he has an incredible and precious talent that makes his best friend Rita and her parents happy: he knows how to make the extraordinary out of the ordinary. Thanks to the thousand detours that his imagination and creativity make him take, growing up day by day becomes child's play!