After ten years of traveling in a flying saucer, The Flaps finally land on Earth. Their son Felix grew up alone in space and talks with his ass. Completely marginalized on their return, they will have to find a way to reintegrate society and get out of the ghetto. Will Felix's gift be the key to reaching the rich?