A summer Sunday on a café terrace near the Mediterranean coast. Everyone can’t help but notice their seemingly peaceful neighbors at the other tables. Subjective and distorted perceptions, an impression that the grass is greener elsewhere. The ensuing comparisons and criticisms trigger a crisis at their own tables.