Félix and Raphaël have been friends since college. At the dawn of their thirties, they meet on a Saturday to move a sofa. For Raphaël, it's just a chore to share with his best friend. But Félix thinks different: he no longer wants this friendship and chose this opportunity to discuss it with Raphaël.