Caught between an uncertain past that she only knows through the photos her mother left behind and the perspective of a wedding that she doesn't really want, Elisa sets out to find the truth.
Her quest will take her from Paris to Lisbon, from the ghosts of the rebellious 1970s to a hypothetical present. Will she ever know the last word of the story?