The rain came down. The city has become cold and empty, populated by men born from machines. Theirs hearts rot, clearing every feelings. In this world, Kevin woke up without any memories and with a weird concrete-like taste in his guts. One night, he meets Linsey who is trying to escape the new men violence. At this moment they have nothing but speed to go to the sea again et drawn themselves into each other warm look.