It was a dark night. The man was exhausted from being a constant foreigner, from being singled out because he speaks Arabic and his wife speaks French. From this impure couple a mixed race son was born. That night, the man looked up at the sky and began to yell. Far out in the universe, a voice answered. The Blue Star promised him that a better future awaits him on another planet, a safe place where he will no longer be afraid. The man begins to dream of escaping there forever.