A fertile terrain for experimentation, bodies are central to the new film by (LA) HORDE, Cultes, imagined as an exploration of the phenomenon of festivals.
Is a spiritual experience still possible in these new consumerist sanctuaries? Do spectators manage to create their own subversive experience when they are a part of so many individuals constituting a mass?
The film is an hallucinatory trip into the heart of a crowd, of a community of bodies welded together by their love of music, bodies that dance but which never forget to feel.