Seven young people break into an apparently empty chateau. Overcome by a strange and irrepressible lassitude, the group collapses into a deep sleep. Awoken by a smell as delicious as it is heady, feverish and famished, they set out to find food. They are taken by surprise upon discovering that the chateau's walls and furnishings offer an exquisite nectar to anyone prepared to lick them. Intoxicating and exhilirating, this substance quickly provokes troubling side effects.