Moktar and Toulon are nobody. Just like the nature they cross, they’re part of the world they cross without dominating it. This is the little journey of two sensitivities in which, in spite of getting lost, they persist in their quest. The two draws new paths: they follow strange intuitions which they have their own sense of rhythm.