Somewhere in Colombia, a Nile crocodile hides from the tourists of the zoo. Carlos, his caretaker, is trying to reconnect with his estranged daughter. Far away somewhere in France, a director suffers from sleep paralysis and struggles to complete his film. Gradually, these three stories converge.