It is winter, Abel is on a solitary mission in the Mongolian steppe. He is a cartographer for the Ghengis Khan Company. The country's biggest mining company. After a drunken evening, Abel gets lost in the icy steppe. By chance, he will come across a band of nomads, motorcycle gang, drone hunters, and illegal miners: ninjas.