Victor Frankenstein is a cybernetics wizard who constructs his monster with a notable lack of aesthetic sense but invests him with great microprocessors, and the newly-minted ogre finds life rather lonely until he sees Frankenstein's lover and is smitten. In the meantime, the warped doctor has also created a lithesome female out of the sundry body parts of slain go-go dancers who went-went, and he falls in love with his creation. The original odd couples then flounder a little as director Jessua loses his grip on the story, and the cybernetic protagonist heads for Frankenstein's castle.