There are seventy characters in our film. - Each of them is a bigger pain than the next. In fact there all pains for each other from start to finish. Not just men and women. Children too. And parrots. People in planes. In cars. In nightclubs. Friends. Relatives. Men who love women. Men who love men. Stock-exchange fanatics. Pessimists. Modern-day travellers. Nouvelle cuisine buffs. Recently divorced couples. Giraffes. Cellists. Dogs who are a pain in the neck for people, people who are a pain in the ass for monkeys. It's one hell of a mess...