To protect him from the cruelty of the outside world, his mother hides his existence. Angel grows up quite normally until he meets Madeleine, a blind little girl of his age who lives nearby. They quickly fall in love and become inseparable, Madeleine still unaware of Angel’s invisibility. Until one day Madeleine announces something that will turn their lives upside down: she will recover her sight.