Jean is a killer. He meets Claire, who is a virgin and who falls in love with him recognizing in his gestures, his awkwardness and his brutality something that obscurely exists in her, too. She'd been lost in despair‹the despair of a life unlived‹and Jean has brought her some light. The film is a tale. Love is what saves us, even when it is doomed, doomed from the start.