William Klein's work apparently overlooks nothing of today's reality and society's multicolored patterns. The universal figure of Jesus shifts easily from classical icon to total clod, slipping through the busy streets tattooed onto leathery skin, transferred onto heavy-metal T-shirts, molded into silly plastic masks or personified in the theater (adjusting a crown before going on stage). With his usual humor and talent, Klein turns the world's atrocities and joys into a deathly ballet and a blessing, earthly bliss into good news, horror into passion, religious fervor and reconstructions into so many resurrections. The only questions is whether we should laugh or cry.