Nina is a photographer in training, Jules writes. They have both just moved into an apartment to live their love there. But now little by little, by means of everyday life, each lives their own life and forgets to involvet the other one. Without seeing, they live in the same space which quickly becomes a place of conflict. Will their couple survive the test of time?