The room seems to be in continuous movement because of a strong draft which invades it through the wide open windows. The house is populated with characters from childhood, the happy childhood in a hot and sunny country. The real memories alternate with invented memories. As in childhood, things are not said but felt - an unexpressed concern, an enjoyment without reason, and the stimulating uncertainty between being a good boy and a bad boy.