In a distant future, on a savage planet, the lonely teenager Roxy frees a criminal buried in the sand. Once freed, the woman starts spreading fear and death again. Roxy and her mother Zora are deemed responsible, exiled from their community and sentenced to track down the killer. Thus, they begin roaming the fantastical and spectral territories of their dirty paradise.