Chantal is employed one summer to look after Paul, 16. He is suffering from an incurable illness that contributes to his violent, aggressive temperament. With Nelly, the family cook, to help, Chantal tries to befriend the young patient. To escape the oppressive reality of her job, Chantal dreams. She dreams of her favorite singers and other popular idols who reassure her the time it takes to sing a few songs.