In everyday life, Lina is a famous singer, living her dream, happy and flickering as a bird who would have escaped from its cage. In real life, she is a cleaning lady and spends her free time in record stores. The Bird escapes from its cage is a modern tale, or how the reality becomes more beautiful when we dream about it.