Martin is a night watchman. Every morning, he goes home and crosses a neighbor of whom he ignores everything and with whom he exchanges a formal hello. Beyond the habits which give rhythm to his days, it is an everyday life which shows an existential space and a need to fill it. This morning, Martin calls his neighbor and presents himself. She also presents herself: Martine. The verbalization of the first names starts the beginning of a story for two. The word creates the loving meeting which will give to hear the main part.