Alice only falls in love with people who make her dream. She's bored to death with her job as a clerk in a video store and longs for a different life.
Fortunately she meets and falls in love with handsome Mickey. But he then disappears, leaving her in the lurch. It's a wakeup call for Alice. They eventually meet up again and Alice decides to leave everything behind and set off for a life of adventure with Mickey.