"I've always thought that keeping small and lean would let me go where the big films couldn't. I don't mean being able to shoot anywhere (without having to block off a street, for example) but above all keeping the vision and humor light and fresh. Lightness makes it possible to constantly adapt the script to new ideas. The screenplay isn't rigid, it evolves in order to stay lively. When the Italian artist Morandi was painting a series of still-lifes of jars and bottles, no one said 'What a poor subject.'"