58-year-old Monique (Andree Damant) lives in a small apartment in the projects on the outskirts of Paris. She retires from assembly-line work with a small textile company, only to learn that her retirement benefits barely match her rent. One of her daughters, Giselle (Aurelia Petit) plans to enter the Drama Conservatory in Paris, while her other daughter Sandra (Lise Payen) is recovering from a suicide attempt. The film explores the relationships between these three.