The morning mist on a snow-laden road, Macha's car is hit by Mo, her seventeen-year-old son, with whom she'd burned all the bridges. The son leads his mother through the mountains for a final journey together. Today, Mo is joining the alpine chasseurs, the elite troops of the French army.