On July 1, 2005, Zoléra receives a call in the middle of the night: her son Sofiane has been in a scooter accident. The doctors tell her that he crashed into an ambulance and did not survive. The results of the blood test indicate that Sofiane was drunk. However, a doubt persists: the blood type tested was A-, whereas Sofiane's blood type was actually A+.