Bonifacio 1883, extreme south of Corsica. The widow of the late Saverini lives in an isolated house near the cliffs, with her only son Antoine, and her dog. During the day, she assists women giving birth in town. One night her son is killed in a clash. The murderer flees to Sardinia. Her world falls to pieces.